Oude browser!

U gebruikt een verouderde browser
Internet Explorer (IE) is al een tijdje afgeschreven door Microsoft.

Wilt u gebruik maken van onze website?
Dan raden wij aan een nieuwe browser te gebruiken.

Download een nieuwe browser

info@baazenco.nl
0591 55 46 28
Terug naar overzicht

terug naar de basis

Van generatie op generatie gaat het bedrijf over van (in dit geval) vader op zoon(s). Maar de naam en uitstraling paste niet meer bij deze tijd en de visie die de twee voor ogen hebben. Maar om nu alle historie zomaar overboord te gooien werd ook te gek. Hier hebben de mannen van Misker een perfecte harmonie gevonden door de naam; Automobielhuys Misker te gaan gebruiken. Maar ja… daar hoort natuurlijk ook een nieuw logo bij.

en dan…

Daar kwamen wij om de hoek. Wij hebben onderzoek gedaan naar de grafische stijl die gebruikt werd in de tijd van de oprichting van Misker en in de automobiel industrie. Daar is dit logo uit ontstaan.

Maar uit onze ervaring weten we dat een gebogen logo niet altijd even praktisch is. Dus ons advies was om een sublogo te hanteren voor de momenten waar dit nodig is. Zie voorbeeld van het langwerpige logo.

even doorzetten

We hebben de huisstijl verder doorgevoerd. De smaak van vroeger met het moderne sausje van nu. Authentiek en professioneel.

Deze uitwerkingen hebben we toegepast in onder andere beursaankleding, signing intern, documentatie etc.

fotografie

De sfeer die je in de werkplaats hebt is eigenlijk niet te vangen in beeld. Dat moet je horen in de ronkende motoren, ruiken aan de olie. Deze beleving hebben we toch geprobeerd zo goed mogelijk vast te leggen.

Je krijgt een kijkje in het bedrijf. Je ziet mensen aan het werk, liefde voor het vak.