Oude browser!

U gebruikt een verouderde browser
Internet Explorer (IE) is al een tijdje afgeschreven door Microsoft.

Wilt u gebruik maken van onze website?
Dan raden wij aan een nieuwe browser te gebruiken.

Download een nieuwe browser

info@baazenco.nl
0591 55 46 28
Terug naar overzicht

Een makelaar met een eigen geluid…of beeld in dit geval. Kijk wat wij hebben gedaan om de communicatie van Ten Wolde Makelaars Groningen en Emmen te laten staan als een huis.

it starts here

In 2017 zijn we begonnen om samen met Ten Wolde het huidige imago te waarborgen en uit te breiden. Ten Wolde makelaars is een persoonlijk makelaarskantoor met een eigen karakter. Service en openheid is erg belangrijk. Dit hebben we vormgeven door met een humoristische manier de expertise van de zeer kundige makelaars te verduidelijken. Zo zijn we voor een strategie gegaan van expert per woonwijk.

de verhuiskaarten doos

Bij een woning die verkocht of aangekocht is via Ten Wolde, krijgen de opdrachtgevers als cadeau een setje verhuiskaarten. Deze kunnen ze uitdelen in hun nieuwe straat. Uiteraard met leuke teksten zoals je van ons gewend bent.

wie schrijft die blijft

nieuwsbrief

Om de kennis en kunde van de makelaars van Ten Wolde te delen verscheen er elke twee maanden een nieuwspagina in de Emmer Courant. Hierbij kwamen klanten aan het woord over hun ervaring, gaven we een tip van de makelaar en een grappige anekdote. Zo leren de lezers de makelaars kennen en delen we informatie.

i’ve got the key

We got the secret. Regelrechte guerillamarketing in de vorm van sleutels.

We verspreiden ’s nachts diverse grote en kleine sleutels in Emmen en Groningen met de hashtag #whatthekey. We hebben diverse mensen in beide plaatsen vragen laten stellen waarom die sleutels er zijn met die hashtag. Dit zorgde voor genoeg buzz op (social) media. Toen we alle aandacht hadden, hebben we aan de hand van een onthulling op social media en een mediacampagne verteld wie er achter de sleutels zat en wat de actie inhoudt.

De vervolgactie: een zoektocht naar de gouden sleutel. Zowel op een plek in Emmen en Groningen lag er eentje verstopt. Elke twee dagen kwam er een clou online waardoor mensen de plek konden traceren. Dat zorgde voor meer volgers op de social media kanalen.

De uiteindelijke vinder kon kiezen tussen een cheque om gratis zijn/haar woning te kunnen verkopen of een wooncheque van 350,-

nieuwe website

In samenwerking met Webba hebben wij de nieuwe website ontwikkeld passend bij de nieuwe huisstijl van Ten Wolde en met veel betere SEO mogelijkheden.

Bekijk de website

social baby

Op social media hebben we gekozen voor content die de identiteit van Ten Wolde onderbouwd. Zo maken we per kwartaal een video met een thema. Zie bijvoorbeeld een voor ‘Halloween’ of de video ‘terug van vakantie’.

Daarnaast hebben we ook ingezet op de kennis en kunde van de makelaars. Zo plaatsen we periodiek een blog bericht met interessante informatie. En hebben we gekozen voor specialisten in de wijk. Elke makelaar heeft specifieke kennis over bepaalde wijken in Emmen en Groningen.

2017

&