Voor Werk 3.0 kregen we de vraag: wij willen een revolutie op het gebied van werkgeluk initiëren. Mensen inspireren op het gebied van amplitie – ja, dat woord moesten wij ook even opzoeken. Maar lang verhaal kort: Werk 3.0 wilde een nieuwe positionering met een helder, humorvol verhaal in zowel tekst als beeld. Nou, dat kunnen wij wel.

uitwerking

We zijn begonnen met het ontwikkelen van een positionering. Wie willen jullie nou zijn en vooral wat niet? Deze fase was cruciaal om een duidelijk en onderscheidend profiel voor Werk 3.0 neer te zetten. Door middel van workshops en intensieve brainstormsessies hebben we samen met het team van Werk 3.0 de kernwaarden en unieke aspecten van hun missie in kaart gebracht.

Uit deze sessies vloeide een nieuw logo en visueel concept dat correspondeert met de nieuwe positionering. Het logo straalt energie, positiviteit en innovatie uit, precies wat Werk 3.0 wil overbrengen. Het visuele concept werd verder ontwikkeld in een frisse en humorvolle stijl die zowel serieus als toegankelijk is.

Met de nieuwe positionering en visuele identiteit als basis, zijn we verder gegaan met de ontwikkeling van de huisstijlmiddelen en communicatiemiddelen. Dit omvatte alles van visitekaartjes en briefpapier tot brochures en social media content. Elk item is ontworpen om consistentie en herkenbaarheid te garanderen, terwijl het de speelse en inspirerende toon van Werk 3.0 behoudt.

De laatste stap was de ontwikkeling van de website. Deze is momenteel in ontwikkeling, maar zal een centrale rol spelen in het communiceren van de nieuwe positionering en het inspireren van mensen op het gebied van werkgeluk en amplitie. De website zal een gebruiksvriendelijke interface hebben, gevuld met boeiende content en visuele elementen die de boodschap van Werk 3.0 kracht bijzetten.