Ter ere van het 15-jarig bestaan van Voilà Advies kwam Viola Mulder naar ons toe voor een nieuwe branding. Binnen deze heerlijke restyle zijn we gestart met een logotraject. Het logo moest een link hebben naar het oude, maar wel helemaal van nu. Of dat lekker ging? Oordeel zelf maar! Hieronder vind je onze usercase over de branding van Voilà Advies en Support.
De kenmerkende rode kleur die Voilà Advies al jaren met trots draagt hebben we natuurlijk metéén aangehouden, maar daar hebben we een speels woordmerk aan toegevoegd, zodat we een strak nieuw logo kregen die past binnen de onderneming.
all in the details
Kijk je wat langer naar het logo, dan vallen je een aantal punten op. De O uit het logo is gekanteld om aan te geven dat Voilà oog heeft voor jouw organisatie. In de witruimte van de A in het beeldmerk zit vervolgens een verstopte vlinder, want als echte Emmenaar is ze trots op de vlinderstad! Een luxe uitstraling, met hier en daar een echte knipoog!
advies en support voor advies en support
Naast Voilà Advies bestaat er ook nog eens de Support-tak van de onderneemster in hart en nieren. Het Support logo is afgeleid van het hoofdlogo maar voorzien van een warme chique tint goud. Vervolgens hebben we de rest van de huisstijl aangepakt en doorgevoerd doormiddel van een visueel concept.
combinatie voor Voilà maakt krachtig
De beeldelementen zoals de arceercirkel en streep zijn speelde elementen die lekker contrasteren met de strakke stijl en tegelijk een functie hebben. In de huisstijl maken we gebruik van een bijzondere vorm voor de fotografie, een grapje van een van onze ontwerpers. Deze vorm is terug te vinden in een achterlicht van een Mini, een kenmerk van de eigenaresse van Viola. Wil je meer zien van de branding van Voilà Advies en Support? Check dan eens de website van Voilà Advies!