25 augustus is het zo ver; het állergrootste waterpolotoernooi van Europa! Misschien zelfs van de wereld? Wie houdt de tel eigenlijk bij?! Zepta Waterpolotoernooi staat er spetterend op!

nieuwe slag

Onze waterpolovrienden kwamen bij ons om een professionaliseringsslag toe te voegen aan hun internationaal bekende en gevierde toernooi. Dus gingen we samen om tafel om er achter te komen wat hun nu eigenlijk bezighoudt, waar het toernooi voor staat en waar we naartoe willen bouwen.

Zepta Waterpolotoernooi vlaggen verwelkomen

fundament

Je kunt pas echt bouwen als je een goede basis hebt. Dus hebben we samen gekeken naar de doelen, de toekomstvisie, de strategieën en de daarbij horende tactieken. Allemaal opgetekend in onze Brand Strategy Roadmap, een document met een duidelijke strategie voor meerdere jaren, zodat we samen een rode draad hebben voor het uitbouwen van het merk Zepta. Overzichtelijker kan het niet!

Weten wat we allemaal kunnen voor jouw onderneming? Ga naar onze diensten!

Retro + EIGENTIJDS = Zepta

Op basis van onze gesprekken over de Brand Strategy Roadmap en stijlvoorkeuren gingen we aan de slag met de hele branding van Zepta. Het startpunt van de restyle? Een logo uit de seventies die we via via hebben weten op te snorren en de voorkeur voor een retro-look! Met een balans tussen retro en het moderne weten de waterpoloërs straks internationaal te scoren bij de profs en de amateurs. Daarom hier en daar ook een knipoogje, zodat de stemming eind deze maand opperbest uitgebeeld wordt!

We bouwden dus een nieuw logo, een nieuwe positionering en een creatief concept. Zo staat Zepta Waterpolotoernooi er spetterend op voor de komende jaren, en weten ze precies welke rode draad ze kunnen volgen! Het toernooi in Ter Apel is er eentje die blijft ontwikkelen, blijft innoveren en blijft internationaliseren. Maar het waterpolotoernooi van Zepta is er vooral eentje waar iedereen welkom blijft, waar je ook vandaan komt!

posters van Zepta Waterpolotoernooi zijn spetterend