eens wat anders… campagne
NHL Stenden zocht 100 nieuwe docenten. Mensen met kennis, maar niet per se een diploma als docent. Een beetje anders dan een normale gang van zaken zeg maar. En waar ze vandaan mochten komen? Overal!
Daarom hebben we deze arbeidsmarktcampagne ook anders aangepakt dan anders en ontwikkelden we de Anders campagne voor NHL Stenden Hogeschool.
Design based Hogeschool
Om deze docenten te vinden hebben we allereerst een creatief concept ontwikkeld die de positionering omarmt van NHL Stenden. Design Based Education gaat om anders doen en anders kijken naar dingen, leren door ervaring. We hebben gekeken wat er ‘anders’ kan in het leven van de doelgroep en wat er ‘anders’ is aan die groep.
landelijke campagne voor NHL Stenden met diverse ‘anders’ boodschappen.
Je kwam deze campagne tegen op (digitale) abri’s, bussen, in landelijke kranten en uiteraard online. In samenwerking met NHL Stenden, Smart Camels en Happy horizon zijn we tot een geweldig resultaat gekomen van honderden sollicitanten en we’re still going strong met de arbeidsmarktcommunicatie. De Anders campagne voor NHL Stenden Hogeschool blijft maar gaan!
Weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Bijvoorbeeld met landelijke marketingcommunicatie, of arbeidsmarktcommunicatie? Neem dan eens contact op, of kom gezellig langs!