Een mooie aanvraag kwam binnen via de Gemeente Emmen, Domesta, Stichting Knip en Sedna. ”Emmen krijgt een geldloket en daar willen we een creatief concept, een lanceringscampagne en een jaarcampagne voor. Kunnen jullie ons daarmee helpen?” Uiteraard! Handjes uit de mouwen.
Geldloket Emmen is ‘live’ sinds februari 2022, en onze campagnes hebben al miljoenen bereik!
creatief concept voor Geldloket
We zijn begonnen met het creatief concept. Het geldloket is er voor allerlei geldvragen en voor alle inwoners in de gemeente Emmen. Centraal staan de ervaringsverhalen van bezoekers en de veel gestelde vragen.
Hier hoort een pakkende fotografie bij met echte mensen. Wij bedachten, en fotograaf Peter Timmer fotografeerde. En toen? Van een creatief concept naar meer bij Geldloket Emmen.
op naar meer!
In samenwerking met Gemeente Emmen zijn we aan de slag gegaan met flyers, visitekaartjes, banners, signing voor op en in het gebouw van Geldloket Emmen, een social media plan en een online marketing plan. Dat laatste, daar heeft onze online marketing partner Haai zich in vastgebeten!
Met nieuwe strategieën en marketingtechnieken weten we de doelgroepen van Geldloket Emmen constant op nieuwe, innovatieve manieren te bereiken. Goed gepositioneerd, en lekker uitgevoerd dus.
Inmiddels zijn we dus anderhalf jaar verder, en is de samenwerking sterker dan ooit! Voor Geldloket Emmen bereiken we miljoenen mensen online, weten we de doelgroepen specifiek getarget aan te spreken, en helpen we met verdere communicatie. Samen met de communicatieadviseurs en de consulenten hebben we meetings en versterken we de organisatie voortdurend. Gezamenlijke inzet is gezamenlijk succes!
Meer weten? Neem dan contact met ons op!