“Kunnen jullie met communicatie ook kwalitatieve leads genereren voor onze verkoopafdeling?” Tuurlijk! Heering, een toonaangevende kunststof bouwproductenleverancier (en al langere tijd onze klant) wilde spijkers met koppen slaan voor hun verkoopafdeling. Aan de slag dus!

wie is heering?

Heering levert onderhoudsarme kunststof profielen en panelen voor de bouw en heeft zich in deze branche in ruim 50 jaar ontwikkeld tot een toonaangevende toeleverancier. Onderhoudsarm bouwen en renoveren is steeds vaker een punt op de agenda bij eigenaren van woningen, zoals vastgoedonderhoudsbedrijven, aannemers en woningbouwcorporaties.

Het Dedemsvaartse bedrijf wil hier samen met ons actief op inspelen door middel van een (online) campagne. Het doel van de campagne? Dat is om kwalitatieve leads te genereren voor de afdeling verkoop.

See-think-do

De campagne die we bedachten is volgens de SEE, THINK en DO fase opgebouwd. Hierbij hebben we als klapper op de vuurpijl het magazine gemaakt dat deel uitmaakt van de DO fase. Binnen de online marketing richten we met advertenties op het aanvragen van onder andere het magazine. In het magazine Upgrade worden de voordelen van het gebruik van onderhoudsarme bouwmaterialen uitgelicht en worden er praktijkcases van Heering getoond.

Zo kunnen geïnteresseerden veel meer lezen over de onderneming en haar producten, maar weet de onderneming ook meteen wie er daadwerkelijk geïnteresseerd is. Een win-win situatie dus!

Meer weten over wat we allemaal kunnen bij Baaz&Co? Kom dan eens lekker een kop koffie halen of stuur een berichtje!