Ready, set, GO! Overnachten in Groningen á la Marco Polo? Kan! The Happy Traveler is dus nu jouw nieuwe favoriete guesthouse in het hoge noorden. Of, in ieder geval die van ons! Het unieke guesthouse met bar en eigen dakterras in hartje centrum heeft een heus reisthema doorgevoerd in alles wat je ziet. Oude koffertjes aan de muur, vliegtuigstoelen in de bar en een boardingpass voor je kamer. Wij doen branding, social media en meer voor The Happy Traveler.

branding the happy traveler kaartjes
branding the happy traveler stoepbord

Tijd voor echte Identiteit

De vraag van The Happy Traveler aan ons was om na jaren van verbouwen en ontwikkelen nu van de daken zouden schreeuwen hoe ontzettend leuk het guesthouse is. Kunnen we! De identiteit mocht duidelijker in beeld komen op sociale media en via online marketing, de website kon wel een nieuwe slag gebruiken en ze wilden een professionaliseringsslag maken op het gebied van signing. Daar zijn we pas mee aan de slag gegaan toen we de huisstijl en contentplanningen wat uitgediept hadden.

Waar zitten de volgers nu op te wachten? Tips en meer voor het ontdekken van 050 natuurlijk! We werken daarom met drie kernpijlers in online marketing en sociale media. Autoriteitspositie in Groningen, identiteit uitlichten en betrokkenheid creëren.

Om helemaal Happy van te worden.

social media the happy traveler

branding, social media en meer voor the happy view

Oh, en niet geheel onbelangrijk is natuurlijk het allermooiste dakterras van de stad. Ook dat is onderdeel van The Happy Traveler, en met haar unieke locatie gaat het steeds meer van een geheime spot naar een gastentrekker! Is het mooi weer? Dan weet je nu waar je moet zijn!

We hebben het dakterras van The Happy Traveler, The Happy View, gedifferentieerd ten opzichte van het guesthouse. Daarom aparte accounts op alle media. Zo kunnen we ons daar heerlijk focussen op het delen van de lekkerste cocktails, de mooiste uitzichten en de beste events, en de mensen die geinteresseerd zijn in het guesthouse hebben er geen last van.

Dus van een monolitisch merk naar een semi-monolitisch merk! Maar voordat we je lastigvallen met meer van dit soort marketing/communicatietermen kunnen we het beter laten zien, zoals hieronder. How is this for a view?! Dus nu? Branding, social media en meer voor The Happy Traveler.

social media the happy view